The body shop - Drops of youth - bouncy sleeping mask

10:28:00


Drops of youth - bouncy sleeping mask



Dnes jsem si pro vás připravila kosmetickou recenzi na noční masku značky The Body Shop.
Maska obsahuje babassový olej, který se získává z ořechů divokého babassuové palmy a dále také kmenové buňky.

Hlavní věc která zaujala, je konzistence, se kterou jsem se ještě nikdy nesetkala. Popsala bych to asi jako pamětová pěna v polštáři a slečna v The Body Shopu, to nazvala skákající konzistení, což je taky pravda. Tyto "kapky mládí" mají pleť vyživit, dodat jí více pružnosti, projasnit a také vypnout.

Díky zvláštní konzistenci, je lepší nabírat masku špachtličkou, která je rovnou přiložena v krabičce. Masku si nanesete do dlaní a poté vmasírujete do obličeje. Ve chvilce začne mít vodovou konzistenci a do pleti se krásně vtřebá. Maska se neoplachuje a nechá se celou noc působit. Já jí používám místo nočního krému, což mi bylo také doporučeno v obchodě. Samozřejmě pokud máte oblíbený noční krém, tak můžete jeden den použít tuto masku a druhý den váš krém.

.

Výsledek:
Masku používám necelý měsíc vkuse, přičemž by výsledek měl být znatelný už po 2 týdnech. Každý večer se těším na to, až budu moci začít svůj nový noční rituál, jelikož mě aplikace opravdu baví a hlavně mě baví také vůně, která je absolutně nepopsatelná a prostě BOŽÍ! Musím uznat, že jsem rozdíl viděla snad už po třech dnech. Pleť mám prostě úplně jinou, takovou plnou života a připadá mi, že mi maska pomohla i s tmavými kruhy pod očima.

Takže za mě 100% ano, ale chápu, že cena pro někoho nemusí být úplně přijemná, ale jelikož stačí jenom kapička, tak si myslím, že maska vydrží opravdu hodně a hodně dlouho!

Cena - 599 Kč The Body Shop





You Might Also Like

2 komentářů

  1. Moc pěkná recenze! dnes jsem na ni koukala na letišti a zdála se mi už při použití na ruku moc dobrá! mám celou to tea tree cestovní řadu a taky jsem už po pár dnech zpozorovala zlepšení stavu pleti. Dnes jsem si ještě koupila BB cream, tak jsem na něj zvědavá. Má takovou zvláštní konzistenci a je bílý, po rozetření změní barvu, určitě na něj udělám recenzi. Každopádně díky za tu tvoji! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju! :) Jinak BB jsem zkoušela ve vzorku, ale přišlo mi že na pleti vůbec nic nedělá, tak si pak přečtu recenzi od tebe :)

    OdpovědětVymazat