Rimmel Match Perfection make up

11:00:00


Rimmel Match Perfection


Léto už je za námi a tak se začínáme pomalu vracet k používání makeupu

Jelikož vím a absolutně toleruji, že hodně z vás nechce za make up utrácet hodně peněz, tak jsem si pro vás dneska připravila recenzi na můj nejoblíbenější makeup z drogerie

Je pravda, že ze začátku jsem si moc nesedli a to hlavně mojí vinou, jelikož jsme ho nanášela špatným štětcem a vůbec mi nedošlo, že by to mohlo být tím, tak jsem ho na dlouhou dobu odložila a vrátila jsem se k němu v nouzi, kdy mi došel můj milovaný Big Easy od Benefitu. 

A? Byla jsem hodně překvapená, jelikož jsem ho nanášela rukama a né štětcem a úplně perfektně mi seděl! Znáte to, když najdete něco dobrého, co máte doma a nepoužíváte to (haha) Je pravda, že to může být i tím, že přes zimu jsem trochu bojovala s typem pleti, ale ted současně na mojí suchou s T-zonou mi naprosto perfektně sedí! 

Hlavní +++ vidím v barevných provedeních, jelikož česky jsou hodně světlé převážně a v našich drogerkách je to se světlýma odstínama naprostá tragédie! Ale to tady neplatí, jelikož si najde svůj odstním i upíná porcelánová panenka! :)

Konzistence je řídká a tím pádem se s ní perfektně pracuje a dobře se zapracovává do obličeje, ale doporučuji z vlastní zkušeností opravdu spíš prstama než štětcem :)

Cena se pohybuje okolo 150 - 200 korun, což je podle mě opravdu bomba!

Hodně vychvalovaný je korektor ze stejné řady na který se taky chystám:)

You Might Also Like

0 komentářů