TheBalm Mary-Lou Manizer

9:22:00


TheBalm Mary-Lou Manizer

Tak se přiznejte holky, která z vás ještě nepoužívá rozjasnovač anebo vůbec netuší k čemu je :)
Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na můj další oblíbený produkt od TheBalm. 
Jedná se tedy o jejich veleslavný rozjasnovač Mary-Lou, který je opěvován snad celým světem. 

Pro ty, které ještě stále neví, k čemu se používá rozjasnovač





Mary je podle mě ale spíš takový univerzální produkt, jelikož když jsem zrovna po ránu lína (což je dost často), tak ji použiji místo očních stínu, na projasnění rtů a samozřejmě tedy nad lícní kosti, abych vypadala vyspale a čile :)

 Nejvíc skvělá je pigmentace, která je až zarážející, jak u stínů natož u rozjasňovače.
Výdrž je opět perfektní, jako u každého produktu od TheBalm.

Osobně mám spíše žlutý podton pleti, tím pádem mi vyhovuje tahle šampaň- stříbrná barva, ale jestli máte obličej spíše do růžova, tak bych vám doporučila Cindy-Lou Manizer, která má růžový podton :)

Produkt má obrovskou gramáž a podle mě ho budu mít snad až do konce života, jelikož tohle se nedá prostě spotřebovat! :)







Cena - 499 ,-


You Might Also Like

1 komentářů

  1. tento rozjasňovač mám aj ja a rozhodne je môj najobľúbenejší :) inak máš krásny blog naozaj ! :P

    OdpovědětVymazat