MAYBELLINE INSTANT ANTI - AGE EFFECT

11:00:00


MAYBELLINE INSTANT ANTI - AGE EFFECT

Tak a je to tady! Věc na kterou jsem čekala přes rok a nikdy ale nikdy nepochopím, proč se u nás v ČR stále neprodává a pravděpodobně ani nebude. 

Nejsem si úplně jistá, jestli má cenu tento korektor ještě nějak představovat, jelikož je to nejvíce profláknutý produkt a dá se říct, že i nejoblíbenější na youtube scéně. A ano! Mám ho doma už taky a jsem si 100% jistá, že jsem nikdy(!!) tak dobrý korektor ještě neměla (A to ani od drahých značek z parfumerie).

Spousta lidí nadává na obal a celkovou aplikaci přes houbičku. Mně to naprosto vyhovuje, jelikož je to něco nového, s čím jsem neměla zatím vůbec žádnou zkušenost a přijde mi to zajímavé.

Korektor se prodává v několika odstínech ( já mám konkrétně Light )
Tubička je plastová s otočnou hlavicí, kterou posouváte náplň do houbičky.

Krytí je neuvěřitelné a ještě více neuvěřitelná je výdrž. 

Bohužel trpím na nehezký kruhy pod očima, který jsou dané hlavně tím, že nejsem schopná dodržovat pitný režim a když jsem se je snažila zakrývat, tak vždycky byly stejně vidět anebo se mi produkt začal po 3-4 hodinách krásně cuckovatět a slévat pod oči a v tom lepším případě úplně zmizel.

Ale teď? Sbohem pandí rána! 

Konzistence korektoru je taková spíše tekutější a dá se krásně zapracovat. Nebudu vám tu nalhávat, že to jde tou houbičkou .. to ani náhodou! Buď používám prsty anebo štětec. Výsledné dílo je zapotřebí zapudrovat a slibuji vám, že se vám to ani nehne!( Samozřejmě, že ještě netrpím na nějaké hlubší vrásky pod očima)

A když se mi ještě jednou za čas na obličeji vytvoří opožděná puberta, tak si s tím taky hravě poradí.

Tak pane bože, v čem to zase vázne, že u nás v Čechách není? To budu muset zase čekat, než se dostanu do zahraničí..

Zakoupila jsem si ze stejné série i make-up, tak se můžete těšit na recenzi příští neděli :)

Cena  6-9 Euro! 

You Might Also Like

0 komentářů