Podkladové báze The Balm

11:00:00


Podkladové báze The Balm



Určitě každá z nás ví, že make up bez podkladové báze nevypadá nikdy tak dobře a hlavně ani tak dobře nedrží jak by měl.

S podkladovou bází si krásně připravíte plet pro make-up, vyhladíte si všechny vrásky a póry a make-up se pak do ní krásně zapracuje a zafixuje.

Asi nejvíc profláknutá báze z dogerek je Dermacol Satin Make-up Base a z parfumerie zas od Benefitu.

Bohužel Dermacol mi moc nevyhovoval, jelikož mi prostě přišlo, že na dotek přeci jen cítím sametový  obličej, ale s výdrží makeupu a s pórama si u mě opravdu neporadila no a ta od Benefitu je prostě bomba, co si budeme povídat, ale už jsem jí používala dlouho a chtěla jsem zkusit, jestli neexistuje náhodou něco tak bezvadného, ale přeci jen trochu levnějšího.

Jelikož značku The Balm absolutně miluju a to jak kvalitou, tak hlavně obalama (jo, to je přesně to, co na mě u kosmetiky fakt zabírá) tak jsem se právě rozhodla vyzkoušet jejich nejprodávanější produkt TimeBalm Primer . Každé 4 měsíce má TheBalm akci 2+1 zdarma, tak nezoufejte, jestli je to pro vás drahé, jelikož s touhle akcí vás kosmetika s takovou kvalitou vyjde opravdu na super cenu.

Báze není nijak zabarvená na rozdíl od Benefitu, což mi možná trochu chybí, jelikož nedokáže zakrýt začervenání, ale to už bych byla opravdu hnidopich, jelikož nám to pak stejně překryje make-up. Má takovou hustší konzistenci se kterou se kterou úplně bezvadně pracuje a hlavně! Mi dokáže pomoc s mýma suchýma místníma na rozdíl od Dermacolu tím pádem se mi prostě nedělají šupinky na obličeji.

Výdrž make-upu uhlídá stejně jako ta báze Benefitu,takže jsem maximálně spokojená a všem jí můžu jenom doporučit!

Cena : 619
TheBalm


You Might Also Like

0 komentářů